Veelgestelde vragen
Bestellingen
U kunt een bestelling plaatsen op onze website https://strnordic.be/producten/, of u kunt een e-mail sturen naar onze klantenservice (customerservice@strnordic.be).
Als uw browser u na het plaatsen van een bestelling naar de bedankpagina leidt, kunt u er zeker van zijn dat uw bestelling is ontvangen. Ook ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling op het e-mailadres dat u heeft gebruikt bij het plaatsen van uw bestelling. Als het lijkt alsof u geen e-mail met een orderbevestiging heeft ontvangen, raden we u aan de map met prullenbak of spam te controleren.
U krijgt voor elk product een aparte bevestiging.
Meestal duurt het ongeveer twee weken om de bestelling te verzenden. Als je je product niet binnen twee weken hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail customerservice@strnordic.be.
U kunt ons mailen op customerservice@strnordic.be
We verzenden onze leveringen als brievenpost (kleine goederen) en daarom hebben de zendingen geen trackingnummer. Als u uw bestelling echter niet binnen twee weken ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice.
We willen onze producten zo gemakkelijk mogelijk rechtstreeks bij onze klant thuis verzenden.
Voor reguliere producten wordt een factuur in de zending opgenomen. U kunt deze factuur gebruiken om het product te betalen.
Voor vragen over wijzigingen in de vervaldatum van facturen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via customerservice@strnordic.be.
Nee, er zijn geen extra verzendkosten. De verzendkosten zijn inbegrepen in de totale prijs van het product.
Als u om wat voor reden dan ook geen toekomstige leveringen wilt ontvangen, kunt u uw abonnement op elk gewenst moment annuleren door een e-mail te sturen naar customerservice@strnordic.be Vergeet niet om uw abonnement 10 dagen voor de volgende verzenddatum te annuleren als u wilt dat de annulering van toepassing is op de volgende zending; U kunt verwijzen naar uw vorige factuur voor de volgende verzenddatum. Houd er rekening mee dat wanneer u ons een e-mail stuurt, de beëindiging van uw abonnement pas plaatsvindt nadat we uw e-mail hebben verwerkt.
U kunt ongebruikte, ongeopende en opnieuw verkoopbare producten retourneren binnen 14 dagen nadat u uw bestelling hebt geannuleerd. U heeft het recht om de bestelling binnen 14 dagen te annuleren. De bedenktijd begint zodra de klant het product ontvangt. Alle geretourneerde producten dienen ongebruikt te zijn. Neem in geval van reclamatie contact op met onze klantenservice; Ze behandelen elke retourzending van geval tot geval: e-mai customerservice@strnordic.be.
Ja, de klant is verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van het product.
Als u de factuur al heeft betaald, maar u besluit uw product te retourneren, krijgt u het vergoed door een e-mail te sturen naar onze klantenservice op customerservice@strnordic.be. Zorg ervoor dat u klaar bent om uw bankrekeningnummer op te geven, zodat we uw terugbetaling via hetzelfde betaalmiddel kunnen uitvoeren.
Algemene informatie
Consumentenrecensies zijn bevestigd afkomstig te zijn van klanten die onze producten hebben gekocht. Ze zijn rechtstreeks ontvangen van klanten via onze klantenservice (of van klanten die reageren op klanttevredenheidsonderzoeken / beoordelingsverzoeken). Bij sommige van onze nieuwe producten kunnen we sommige product testers vragen om hun eerlijke feedback op het product te geven. De tester is niet verplicht om positieve feedback te geven in ruil voor het testen van het product.
Consumentenrecensies worden per e-mail aangevraagd bij klanten die dat product hebben besteld. We kunnen er dus zeker van zijn dat de persoon in kwestie het product daadwerkelijk heeft gekocht. Bovendien kunnen we algemene feedback van het product per e-mail ontvangen aan onze klantenservice, op welk moment wordt geverifieerd of de persoon in kwestie een echte klant is.